A white cat

Nu ska jag kila över till mig, ska käka lite och sen ska jag dra hit till martin igen.

Funderar verkligen på att köpa en trisslott. Ska fråga mamma hur gammal man måste vara för att köpa en. Isf får hon köpa en åt mig men jag ska välja vilken! :)

Aja, nu myser jag och cissi litegranna. Hon ligger på min rygg medans jag ligger på mage i soffan :) Mysis kisse.

Och hon är med kissebebisar :) Hennes mage är enorm och hon har fått större tissar. (hehe ja det har hon) så snart, i mitten av april kommer dom komma :) Och dom kommer bli så söta! Jag har bestämt att vi ska ha 2 katter, så om det blir en jätte söt med vit eller beige färg ska vi behålla na'. hoppas att det blir en vit :) Helt vit långhårig hona, oh my gosh! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0