a ring on my finger..

Hello ya'll!


Blev inte att jag skrev nå idag tidigare. Tog bussen hem till mig direkt och somnade en sväng! Kom iaf precis till Martin. Har kollat runt och matat mina fiskar så att dom inte dör, it would be a pity..

Ikväll ska jag plugga som en häst, precis som jag gjorde igår. Och förresten, jag skrev på allting i engelskan! Hoppas det blir ett till VG :) Har fått det på alla engelska prov som vi haft första året! Aja, back to now.. Har prov i Praktisk Marknadsföring imorgon, dock sista lektionen. Men jag tror att det kommer gå bra, ska kolla genom alla grejjer några gånger till så jag vet att det sitter.

Fick även hem ett hemprov i matte, hörde med min pappa om han hade tid, imorgon kl 5 ska jag dit och äta middag och sen ska vi kolla på provet. Han är väldigt duktig i matte så jag hoppas jag lär mig bättre och klarar G i matte iår.

Nej men nu ska jag kolla på PMF och checka så jag kan allting och få ett VG där med:) Har så lätt för språk och skriva så det är nästan för lätt för mig att få ett VG, jag vill nästan pressa mig ännu längre och kanske få ett MVG. Men, aja, vi får väl se. Jag är inte sån som har topp betyg i allting, jag har mestadels VG och G i matte och typ bild, såna ämnen som jag verkligen inte orkar angagera mig i, dock matten försöker jag ju så jag nästan vill dö..

nåja, puss på er.




Verkligen inte jag!
Sitter mest bara å tittar, svarar när jag blir tillfrågad osv. No big deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0