Hiss/diss


Nu hade jag tänkt köra en hiss/diss bara för att jag har sjukt tråkigt. Martin har farit till jobbet och är borta tills imorgon. Känns trist att sova ensam inatt. Aja!

Vi börjar med diss.



Marabou mjölkchoklad



- Är så sjukt less på choklad nu när sommaren börjar att komma hitåt. Man har tryckt choklad på vinter och höstkvällarna och nu är jag så sjukt less! Mjukglass och kulglass i sommar är grymt.


Pälsjackor/västar


Hur snyggt är det? Inte alls! Nog att man kan köpa fejk-päls men det är ändå så ruskigt j*vla fult. Skärp er era små fjortis äckeln och go with the flow - by yourself a skinnjacka as everybody else. Du är inte speciell bara för att du kanske har "råd" med en fusk-päls-jacka. Folk kollar bara snett för att du inte har någonting innanför pannbenet. Skärp er!

 ← det där är ju jävligt mysigt, eller hur? Schysst mot djuren.



Sommarjobb, pengar till mycket.

Det känns grymt härligt att ha jobb i sommar, spelar ingen roll om det är inom kommunen eller inte. Jag är nöjd. Huvudsaken är att jag får pengar, annars vet jag inte alls hur jag skulle kunnat klara mig. + att jag går ut ettan så några slantar till får man nog:)




Det var allt för idag, nu ska jag se på tv och lyssna på K'naan - Waving flag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0