Tisdagkväll

Godkväll på er alla mina läsare! ;)

At the moment sitter jag och ser på någon film på 6an. Efter det börjar Cougar Town, 2 avsnitt på RAD! Woho! Sen blir det CSI och sen Law And Order.. Så har något att se på tills 00.50 ;) Kanske byter kanal om det finns nå annat att se på. Men det återstår att se.

Är såklart ledig imorgon, för orkar inte kliva upp och dra till skolan innan 10 och vara där till 2 för att kolla på nå orkester osv. Frågade en lärare om man var tvungen att komma, hon svarade då "ingen halshugger dig ifall du inte kommer" Så antar att det var ett "Nej, du behöver inte komma om du inte vill" :) + att ingen ska typ dit så orkar inte heva mig upp, sover hellre hela dagen och bara tar det lugnt hela dagen, sen återstår det att se om man ska på skolan på torsdag också? Annars vet jag att vi ska vara på skolan 09.00 i D4 för fika och sen får vi sluta. Så antar jag att jag far till skolan på fredag för att fika och kolla på studenterna.

OCH juste, jag skulle få en kamera, kanske ska jag ringa mamma och kolla med henne om vi kan köpa en imorgon?;) Då har jag ju någonting att göra än att sova bort hela dagen!! :) ÅH vad jag vill ha en kamera, ska ta väl hand om den och älska den som om det var mitt liv. Hade ju en kamera men den gick sönder:'( *ledsen i ögat*..



R.I.P! Men det var inte en sån, den var grå med nå lila på.. Men det var en Samsung ;)


Edit: Ringde mamma nyss, ska få en kamera imorgon ;);););););) Happy, happy happyyyyyY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0