Tisdag

Det närmar sig midsommar, med stora steg. Bara för ett tag sen så gick man ut nian! Har redan gått ett helt år, sjukt!

Nu ser jag på Criminal Minds. Efter det ska jag sova. Ska ju upp kring 10, för ska duscha och så, så man slipper stressa, jag älskar att ta det lugnt på morgonen och invänta tiden till att börja röra sig mot jobbet.

Idag har jag jobbat, slutade ganska tidigt, gick hem till mamma, åt lite mat och sen hem hit för att hämta och lämna några grejer. Sen for vi till Skogså, spelade bingo och mamma vann 900:- sen fick jag 200:- av dom :)

Nej, nu blev jag less på att skriva. Uppdateringen kommer vara urusel nu på sommaren. Men det får ni stå ut med. Klicka in lite då och då så kanske det är någonting nytt. Men ska iaf försöka uppdatera minst 1 gång per dag! Sen ska jag till farmor lite senare i juli så då är jag utan internet i en vecka, kanske mer. Men kanske kan uppdatera på telen, men det är inte säkert. Eftersom jag far dit för att slippa allting som heter internet och BODEN dessutom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0