Sunday

Idag är det söndag och jag ska jobba! :) 14.00 - 16.00 eller 18.00, vi har inga bestämda tider, för man vet aldrig om det blir mycket folk eller lite som kommer. Beror helt på kunderna! :)

Sen att det behövs städas osv har vi ju redan gjort! Så får helt enkelt se vad som behövs göras. Det kommer inte vara min "ordinarie" chef på jobbet idag, utan han som sköter marknadsföringen på Havremagasinet! :) Så bra att jag kan mycket om marknadsföring! ;) kanske kan hjälpa till lite? heh!

Aja, nu har jag iaf hunnit duscha och mamma kommmer kring kvart i 2, hon och janne skulle till luleå en sväng och sen hämta upp mig så skjutsar hon mig till jobbet, det regnar idag så jag vill ju helst inte gå! :) + att hon jobbar ju inte en söndag så!

Nåja, nu ska jag se Top Model på tv och sen har jag satt alarm på halv 2, så kan chilla tills då och sen äre bara å borsta tänderna och heva sig ut i regnet! :)

Hade mardrömmar inatt också, hemskt var det. Det upprepade sig hela tiden, det jag är mest rädd för och jag vaknade med tårar i ögonen varje gång det tog slut, sen när jag somnade om igen började det om från början igen. Min största rädsla är att det händer i verkligheten. Men jag är glad att det bara var en dröm, en hemsk dröm.





Sommarsolståndet infaller den 21 juni och markerar årets längsta dag och kortaste natt. Men i praktiken förändras nattens liksom dagens längd ytterst lite under några veckor kring sommarsolståndet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0