Skolavslutningsoutfit?

Hejsan, har faktiskt suttit och funderat i över en timme om vad man ska ha på sig på fredag. Bara för att man går ut ettan kan man väl ändå vara snygg?

Så jag ska ha min nya tubklänning, strumpbyxor eller några snygga leggings och sen en kofta på. + väska ofc. Så jag ska gå på stan imorgon (då min älskling fyller år) och handla nödvändiga saker och sen ska jag handla en present till honom. Om jag hittar någonting förstås! Får helt enkelt se om jag köper det imorgon eller om jag ska smussla med det och säga att jag inte tänker ge han nå och sen köpa nå i helgen då han är och jobbar :)

Heh, hoppas inte att han läser min blogg bara. Men jag funderar, ska man köpa lösnaglar eller ? Det är ju snyggt. Så ska nog köpa det. Sen fixa allting imorogn kväll så jag inte sitter kl 7 imorgon bitti, trött som ett as och ska pilla i naglarna. Hell no! hah;)




(min tubklänning, har tagit bort bakgrunden, därför ser den särig ut)



Fråga till er: Är det bättre med strumpbyxor eller leggings? För vill inte se ut som en h*ra på skolavslutningen så jag vill helst dölja mina bara ben.. Snälla svara, behöver råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0