Onsdag

HEJ!

Är hemma nu, eller har varit det sen 8 typ. Gick hem till mamma efter jobbet, käkade där och sen for vi på Outlet (secondhand butik). Fick med mig en brödkniv (kan behövas om man köper bröd som inte är redan i bitar) sen en bakform, t.ex. till kladdkaka osv. Sen en almanacka, för 25:-!!!!!! Den var av skinn också, menar, mamma har en brun som hon haft typ hela sitt liv!

Så det är ju bra! Men nu ska jag se på nån film och sen blir det criminal minds kl 23.30? tror jag. Så vi kanske hörs imorgon innan jag drar till skolan.

Pussheeeey

ps, jag jobbar 14.00 - 18.00 varje dag, men får ändå betalt för 8 timmar, hur nice är inte det? men dock måste jag jobba helg, men det spelar ingen roll. (för att få ihop 8timmar!) Hellre det än 7-16 som alla andra jobbar. Hur sjukt nice är inte deeeeeet.

Sen imrogon blir det en chill dag, det är nå people från luleyo som ska komma och ha nå möte där så kommer mest bara sitta i receptionen och ta emot kunder och visa runt dom. Kanske ta en egen tur och kolla på alla konstverk osv. Blir nog bra. Aja, vi hörs.....



(jag på kvarnängen då vi spelade kubb osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0