Onsdag

Gud så fort dagarna går! 2 dagar kvar sen är det helg och första "festivalen" på sommaren. Inte direkt så att Boden alive är en festival, men det är iaf kul :) Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, dock är det en timme kvar:s Kanske ska slå på en film och fördriva tiden lite? för det finns inte alls nå att se på tv.

Nån kattfan har lagt sig på tangentbordet och gjort något så att när jag är inne på internet explorer så försvinner menyn helaaaa tiden och jag blir såååå less. (är inne på firefox nu) det är inte så mycket bättre, för det finns ingenting sparat som jag brukar vara inne på, fan så less man bliiiir.

Hejdå. Hörs senare när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0