Ocean's thirteen

Det ser jag på nu, jag kan verkligen inte gå och lägga mig. Det är för tidigt. Jag ska ju ändå upp vid 9 ju! Pratade med mamma och hon sa att hon kanske hade vägarna förbi imorgon kring 10. Då tar hon med sig min turism bok (tacka gudarna att hon hade den hemma) som jag sen kan lämna till åsa och sen få betyg i engelska, men jag vet redan att jag har vg. För det stog på pappret när vi hade utvecklingssamtal och har skrivit vg på alla prov vi haft (utan att plugga;) heh!

Nu blir det norska hollywood fruar för jag blev less på den andra, är inte alls sugen på att se nå sånt ikväll så det blir något annat:) Ska även upp och duscha imorgon bitti så ska bara se det och sen när criminal minds börjar ska jag se det och sen sova. Några timmars sömn får jag iaf :)

Aja, nu ska Frans eller haha Ernst som martin kallar honom, (den enda hanen) promenera på min dator, och bita... hah! :) Nu blir det tv och sen ska jag sova. Vi hörs imorgon, ska ta en outfit direkt jag tagit på mig kläderna, blir typ kring 20 över 10? ;) Är ganska snabb å duscha, när det då gäller!


Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0