Midsommar

den spenderade jag hos pappa och carina. Eller jag for dit i fredags när pappa hämtade mig sen åkte vi bil till jonas och camilla, där vi åt sill-lunch och sen efter det lekte vi lite, spelade kubb och sen kring 8 åt vi middag. Gott!:D

For hem innan 10, åkte med anna som skulle in till stan för hon skulle upp och jobba idag. Så sen somnade jag kanske vid tolv igår. Såg en film och smsade med hjärtis. Sen vaknade jag kl 11. Gick upp och åt frukost. Sen började förvandlingen ;) Kring 1-2 kom martin, vi pratade i några timmar, hängde hos pappa och carina och sen efter 3 for vi hem! har käkat på max och en kattunge har farit till pajala nu =( heh! Säger ingenting om vad hur det kommer se ut. Det får ni helt enkelt se sen när ni träffar mig =)

Nu sitter jag här med färg? i håret, kanske kanske inte;) vem vet! Kan säga att jag har avfärgat det, men sen då? Har gjort det ljusare, men vad mer? ;) hehe!!!

Ska iaf se tv nu, så bilder från midsommar kommer upp imorgon då jag orkar sätta in nå, orkar inte just nu =) Hörs sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0