Måndag

Idag har det inte hänt för mycket, har städat, martin har varit och handlat och så har jag varit och köpt glass. Blev så sugen på det igår när jag pratade om det så!

Nu ska jag bara se tv och sen kring 10 ska jag lägga mig och läsa, klev upp trött idag så hoppas att jag kan somna tidigt, ska även in till stan imorgon och handla en ny bh, får se om jag ska gå eller om mamma kommer och hämtar mig och skjutsar mig till jobbet innan 14.00.

Sista veckan man jobbar, fan så skönt. Sommar lov sen, undrar vad man ska hitta på? ÖH INGET. Slappa, sola, bada, jag ska dra med annie på alder på måndag nästa vecka, då man är ledig, för till helgen äre ju alive. Så blir inget badande då. Åh vad härligt det kommer bliiiiiiiiiiiiii. Denna sommar kommer bli bäst.


Hörs sen, puss! Eller typ imorgon kväll!



My hair color at the moment! (dock vit utväxt;s)Undrar om man ska göra det ljusare eller ha kvar de som de är nu? ;s svår fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0