@ mamma inatt

Hejsan!
Sitter hos mamma nu, ska sova hära inatt. Orkade inte ta med mig min dator så den stannar hemma i helgen! Imorgon kommer far min och hämtar mig kl 11 här. Sen ska vi ut till deras stuga/hus som dom bygger om. Blir att vara där tills på lördag och då ska jag köpa en avfärgning och färga ännu mer.

För köpte två st färger idag, satte i den ena men det blev inget resultat som man kan hurra för iaf. Fortf. mörkt och eländigt. Men så ser midsommar ut för mig iaf. Sen på lördag kväll vet jag inte vad som händer, blir väl hemma kväll så man får vila upp sig tills Boden Alive ;)

Sista veckan för jobb också, känns perfekt faktiskt! Aja, nu ska jag kolla på tv-tablån om det finns nåt bra program eller en film man kan se, jag vet att Click är på tv, men den suger totalt. Så det blir tv osv när m&j kollar fotboll = dåligt! (iaf på tv, det är tråkigt, låååångtråkigt)

Jaja, vi hörs på lördag när jag kommer till min och martins lägga och skriver ett inlägg om hur håret blev. Hörs&synes. Puss








I really hate when things like this happens to us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0