♥ Lördag

Hejsan! Nu är jag hemma, eller har varit de ett tag nu faktiskt :)

Igår for vi till byn, har inte gjort för mycket där borta. Satt med mariana och drack nått gott vin med sprite! Men jag drack inte nå mycket för det var så sött!

Sen så kom grabbarna hem, dom hade varit på nå mission! Så sen satte vi oss i vardagsrummet och jag kollade igenom alla bilder på när martin och isak var små. Sen så gick vi alla och la oss.

Vaknade sen kl halv 12, tror jag? Klev upp och åt frukost. For hem där vi halv 5 kanske? Var hemma efter 5. Har duschat nu och smörjt in mig i BUS. Ska testa om det fungerar, annars är det back to solarium!

Nu väntar jag på frida, hon borde komma när som helst faktiskt;p Får se vad vi hittar på ikväll! Om det alls finns någonting att hitta på;) hah!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0