KUBB.UTE.I.REGNET.



Sitter just nu och ser på mitt stora feta grekiska bröllop. Innan det var jag ut med elin, madde, tove och hennes kille och spelade kubb tills det började regna as hell. Så gick och satte oss under ett stort träd och slogs med myggen. Sen promenerade vi åt varsitt håll, eller jag gick hem och dom gick till erikslund tror jag.

Ska iaf se klart filmen och sen sova. Ska sova ut imorgon och sen städa lite, dammsuga, dammtorka och skura. (eller skurtvätta som jag sa på jobbet) hah!

Fick ett mail om kattungarna med, men inte fan såg jag det förens jag klickade på "ta bort" så hann ej läsa det. Men vi har skrivit ändå klart och tydligt "EJ MAIL, ENDAST TELE" så det var ju någon som inte förstod det riktigt... men men.. Dom får ringa på martins tele.

aaajjjaaaaa hörs imorgon efter att jag städat osv. Lär ju bli imorgon kväll eller nå. Får se vad som händer då. Martin kommer säkert bara ligga bakis och jag kommer få göra allt åt honom.. Ska även diska, fyfan vad jobbbbbiiigt men men, sånt får man stå ut med.

Godnatt. Här är en bild från idag. (btw, jag klev eller rättare sagt MOSADE en spindel när jag gick och köpte jordgubbar idag så det var säkert därför det började regna, jäkla skit!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0