Jag leeever

Hej, är hemma nu efter en fartfylld kväll. Orkar inte berätta något än, är helt slut och måste verkligen vila. Orkar inte sitta vid datorn hela dagen nu då jag är ledig.

Men jag kan berätta att jag for hem kring 1 kanske? hah, minns inte vad klockan var, men tog mig hem iaf. Sen sov jag till halv 10, då ringde frida och sa att vi skulle å äta på skolan, jahapp, klev upp och duschade håret i iskallt vatten så jag skulle vakna till liv. Så gick till skolan och åt där, åt faktiskt 2 gånger. Andra gången tog jag pizza sallad och det var så gott!

Aja, nu ska jag vila och leka lite med kattungarna, skriver kanske ett inlägg till senare men det är inte säkert. Annars hörs vi imorgon då jag kommit hem från skolan. Har tandläkartid kl 09.10 och efter det skola. Usch å fy. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0