♣ Hjärter dam

åh vad jag blev sugen på att spela kort! Men dock har vi ingen kortlek. Jäklar!

Men jag blev riktigt less på både tvn och datorn nu, så ska borsta gaddarna och sen fixa mig inför kvällen och sen ska jag lägga mig ner och läsa "om jag kunde drömma" för typ 16789898 gången. Kommer säkert hinna läsa ut den eftersom jag läste ut 4 boken på bara några timmar. När jag läser t.ex. bra böcker så som ja twilight böckerna så blir jag fast, om någon frågar nå så hör jag ingenting, jag föreställer mig Bella (kristen stewart) Edward (robert pattinson) osv alla dom, framför mig, som om jag tittade på filmerna. Dock har ju inte 4 kommit ut än, men man föreställer sig som det är i skogen vid vampyrernas hus osv. Allting man fått se i filmerna. AJA skitsamma. SKa iaf läsa nu, HEJDÅ SES IMORGON!



HEHEHEHEH + att jag har den nya "om jag kunde drömma" med EDWARS version när han träffar BELLA, WOOOGHOOOOOO! Ja, hejdå, och godnatt.


They can not destroy us, they can not destroy what we have togheter, never. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0