En prinsessa

TJA igen. Har klippt ner naglarna eftersom dom går fan inte att få av. Så dom är kortare nu och det gör så att det är inte så svårt att skriva. Kommer ju inte bli så himla mycket bloggande nu på sommaren.. Det förstår ni väl själva såklart, eftersom på tisdag kl 10 börjar jag jobba och jag jobbar i tre hela veckor (dock ledig på måndagar)!;))

Sitter just nu och ser på En prinsessas dagbok 2. Efter det så vet jag inte vad som händer, det är ju söndag imorgon så då är man ledig och på måndag (!!!):) Har varit och köpt lite gotta innan Kiosk Piraten stängde. Så har tryckt lite men är mätt som fan, har ingen alls aptit dagen efter..

Nåja, vi hörs väl imorgon. För det här blir det sista inlägget. Har ju fört över bilder sen joel gick ut 2an så det blir väl hans bilder som kommer upp imorgon, eller om jag uppdaterar det direkt efter det här inlägget. Näe, imrogon, ids inte sitta vid datorn nå mer idag. Hörs & ses!

Och nu kom mannen hem, MYS PÅ G! ♥



Måste även byta mitt örhänge, har köpt ett sånt som man har i läppen, ska ha en sån "plopp" i örat. Dock måste jag ta bort naglarna innan.. PUSS OCH GODNATTT HEJDÅ SÖTizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0