Criminal Minds

Just det!;) Det börjar snart så skriver ett snabbt och sista inlägg för ikväll. Imorgon är jag ledig. Så ska in till stan men vet inte när, tror det blir när martin far och jobbar vid 4. För han fyller år imorgon och då ska hans mamma komma och min mamma med! Så har bakat lite muffins som blev skit dåliga. Hade dom för länge i.......... BAJS. FÖR att martin sa att jag skulle diska så jag tänkte på annat så dom blev brända i botten å SKIT. Men får väl göra grädde eller nå osen ska martin köpa nå kakor osv.

aja, ska iaf in till stan imorgon, köpa naglar och sen fixa dom och kolla hur kläderna sitter osv. SEN på fredag, så är det fika på skolan och efter det ska jag kolla studenterna och sen blir det feeeezt. :) (D)

Måste även få tag i nå å dricka.... hm. Det löser siiiig alltid. GOdnatt pusspussssss...


(särigt och trött inlägg, forgive meeeeee.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0