Cirkus

Hann inte skriva någonting innan jag for, för jag duschade och lärde en katt att gå på lådan först och sen skulle vi till skolan kl 2 så hann tyvärr inte! Sen for jag hem till mamma och åt middag. Efter det pratade jag med farmor en sväng och sa att jag skulle dit i sommar osv.

Dem hade flera djur, t.ex. hästar, kameler (som barn fick rida på i pausen), akrobater, såna där som spottar - lama hette dom, och sen säkert nå mer också, men det var roligt. Tack mamma för att du vann 4 fribiljetter ;)
Håller på att ladda upp en film från cirkusen! Lägger upp några bilder innan så kommer videon sist.







Resten såg jag att dom var dåliga, zoomade så det blev helt suddiga bilder, men här är videon!



Helt sjukt att jag INTE spelade in när den större av dom gjorde nå, ni vet när en människa står på ena handen och drar upp sig? Det gjorde den, fyfan att jag inte filmaaaade det var sjukt coolt.

Men men, börjar ju jobbet imorgon så det blir inget inlägg på morgonen, hinner inte känner jag på mig. Så nu kommer det bli 1-2 inlägg per dag eftersom att jag jobbar i 3 veckor. Sen får vi se.. Kommer ju jobba sent på kvällarna med då blir det inget inlägg dom dagarna, men jag säger till iför väg hur jag jobbar dagen efter osv.

Men vi hörs imorgon kväll när jag ätit middag osv.. Ha en bra måndags kväll =) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0