Brännboll

Hejsan! Just nu sitter jag och kollar på nå tv program, bläddrar mest igenom allting..
Har väl inte hänt så mycket idag, klev upp och gick till tandläkaren vid halv 9 tiden, kom dit kring 9. Satt och väntade ett tag osv. Sen fick jag vet att jag hade ett litet hål, så hon gick och pratade med en tandläkare (hon var tandhygienist) så kom hon sen och berättade att det behövdes inte göra något för det var så pyttelitet så det gjorde ingenting. Så sen sa hon att jag skulle komma tillbaka när jag fyller 19. WOHO! Behövt gå isf till tandläkaren 2 gånger på 4 år. Hah, känns ju bra:)

Men jag vill faktiskt ha tandställning, för det är inte jämt när jag stänger igen och ler. Det blir jag sur över, men skulle nog ändå inte få det eftersom dom är inte helt snea!

Nåja, nu ska jag väl inte göra så mycket mer, väntar på att isak ska höra av sig för vi skulle fara med nå folk till å spela brännboll. Brukar ni spela med "kärringträt" eller med det runda?;) hah, jag tar alltid det runda men sen om jag missar dom 2 första så kör jag på säkert och tar kärringträt!;)

 

Give me reason, take me higher!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0