And then it goes back

Åh vad min blogg har blivit tråkig. Kanske ska ta å göra något åt de.. Kan köra en hiss och diss kanske? Eller, nja.. Åh jag orkar inte.. Vad ska man skriva om? Vad finns det att skriva om?

Så less att alltid skriva om vad man gjort. Det blir så tråkigt i längden, att alltid läsa om vad man gör osv. Men ska skärpa mig nu, blir kanske inte så mycket uppdatering framöver. Det är ju skolavslutning på fredag, sen på måndag om en vecka börjar jag jobba, i 3 veckor och sen är det sommarlov. Vad ska man göra då? Festa? Sola? Ja, jag ska göra allting.

Känner mig så inlåst, hade man varit 18 hade det varit så mycket enklare. "Vad ska vi göra?" "Fan vi drar på krogen" - "Vi drar ut med bilen och crusar" "Vi drar till luleå och shoppar" "Vi drar till alder och badar å solar" MEN vad fan kan man göra om man är 17? Inte ett j*vla skit! Man kan gå eller cykla. Åh vad roligt. Om man ska cykla till alder så tar det ju 30 min, nämen. Och sen ska man vara där och sen CYKLa hem igen. As roooooligt. F*Ck åldern 17, det är den sämsta ålder ever. Håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0