A sunday in june

Äntligen klar med designen, visste att det skulle behövas finslipas lite! Var inte riktigt nöjd. Men nu så!

Nu ska jag väl inte göra så mycket, OJ! Klockan är REDAN 20 över 10!? Vart fan tog tiden vägen? Vad i helvete har jag gjort idag? Ingenting? Hah, ska väl fortsätta att inte göra något idag. Finns väl säkert någonting att se på tv. Har en liten kissebebis som ligger och sover på min axel?, nåja, det kanske är skönt.

Aja, det här blir mitt sista inlägg. Vi hörs imorgon, då lägger jag även upp dagens outfit. Blir en kort dag, ska ju bara lämna in alla böcker osv. Som vi inte ska ha i 2an.

Nåja, goodnight everyone




Ska prata med mamma, måste ju ha en kamera nu snart ju! :)

aja,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0