9onde juni 2010

Nu är det bara 2 dagar kvar innan sommarlovet! Känns verkligen bra alltså. Är ledig idag och imorgon och på fredag är det bara fika och sen ska vi kolla studenterna! :)

Klev upp kring 11. Sen har jag hunnit äta frukost och duschat och klätt på mig! Ska promenera in till stan kring ett. Om en timme, eller kanske kvart i. Ska till mammas jobb då och sen ska vi fara till Elon och köpa en kamera :) Awesome!

Får se om man kanske hittar en där eller om man måste fara till Vidars. Men vi får väl helt enkelt se! :)

Nu ska jag bara vänta på att mitt hår torkar och sen ska jag fixa mig och sminka mig och sen blir det stan! Efter det kanske jag går på stan och kollar lite. Köpte ju en tubklänning bara för 50kr igår, fatta billigt. Hade vilja ha en tubtopp och ett par haremsbyxor också innan sommaren. Men enligt alla får man tydligen studiebidrag i juni? Så hinner få den 25te igen. Så då kan jag ju köpa det. Sen skulle mamma betala kameran och jag ska nog få nån slant när jag går ut ettan! :)

Nej, nu ska jag se klart desperate housewives sen skriver jag inge mer innan jag drar till stan, men sen kommer det uppdatering. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0