8 juni 2010

Idag gick jag till skolan före 10. Var där och lämnade turism boken och fick veta att jag nästan hade mvg i engelska! Fan i helvete. Ett mvg hade ju varit awesome. ÅH! Aja, ska se till att få mvg i trean.

Gick iaf och åt, var jätte taggad att det skulle vara fiskpanetter, men inte FAN var det det. Det var tacos. ÅH jag kunde inte äta dom där chipsen, för jag har borstat mina tänder för hårt att mitt tandkött har svällt upp och det gör jätte ont att äta hård bröd osv.

Nu sitter jag och kollar på tv. Ska nog slå på en film istället. Får se vad det blir för nå.











jag handlade på H&M idag!



Det var en tubklänning för 49,50:- BILLIGT BILLIGT!


Kommentarer
Postat av: cartman

åh tack så mycket :)

2010-06-08 @ 21:27:33
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0