29:onde juni 2010

TJA

Vaknade typ kring halv 11 idag, duschade och sen fixade jag mig och sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till henne, åt lunch och sen tog jag hennes cykel och drog till jobbet.

Sen jobbade jag till halv 5 typ ;) cyklade hem till mamma, käkade middag och sen åkte hon på bingo och jag och joel blev hemskjutsade hit till mig och martin. Nu sitter han och spelar nå gta.
 
och jag gör väl inte så mycket just nu, taggar inför torsdag då ECLIPSE är! Åh vad jag lääängtar, 3:dje filmen ur Twilight-serien. Sen är det bara 2 filmer kvar =) Sen ska man väl köpa alla filmer eller ladda ner dom, så man har dom. Och köpa böckerna, såklart!

Aja, innan jobbet for vi ju på stan, kom jag på! Fick med mig en ny bh, vanlig vit bara. En tröja med nå grejs på axlarna osv. Och ett par mjukisbrallor fast lite snyggare typ, piratbyxor! Köpte 2 storlekar större än vad jag ska ha så det blev lite pösiga och så, lättare att andas i dom, ni vet ;)

Tar bilder från H&M's hemsida... för att jag orkar inte ta egna =)



Fast i en annan färg =)
Den är lite slappare också



Mina är lite grön-aktiga. Men snygga och sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0