23 juni 2010

TJA

Ligger och ser på tv, men sitter mest vid datorn. Ska börja gå kring 1 hade jag tänkt : ) ska förbi konsum och köpa middag och sen blir det jobb!

Ska snart platta håret, haha länge sen jag gjorde det faktiskt. Igår så när jag kom hem, så såg jag och martin på en film, men den var typ slut, "familj på väg" var det. Såg iaf slutet och sen gick martin och la sig. Då kollade jag på criminal minds men jag orkade inte se hela, kunde inte somna förens kl 1 också, fan. Vill ju sova tidigt, men tror det blir tidigt ikväll. Sista arbetsdagen för veckan imorgon jö :) Sen är det midsommar och då får jag se vad som händer. Får pengar på fre så då blir det att köpa hårfärg och en hätta så man kan göra tuuusen slingor ;) heheheheh! :) Blir nog två hårfärger så det räcker till hela håret, för ska först slinga en gång sen sköjla ur och därefter en gång till :) På dom ställena det fortf. är lite brunt på.

MEN nu ska jag inte sitta här och förklara hela min helg. hörs sen. pUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0