1 Juni

hejsan!

just nu ligger jag i soffan som jag gjort hela dagen typ. Mår fortf. inte helt perfekt men men, sånt är livet. Har diskat och städat undan lite och gett cissi mat. Och när jag skulle göra det så kommer hela bunten med kattungar springandes till mat skålen och äter upp allting? Får dom inte tillräckligt med mat av cissi eller? hah, dom såg säriga ut iaf.

så har smsat martin och sagt att han måste köpa mycket kattmat nu, hah, nu ska ju fem katter ha mat! Och dom har blivit så duktiga att dom går på lådan själv också. Eller en av dom kan inte, eller så vill den inte, men de löser sig!

Aja, nu ska jag fortsätta se på tv. Puss

Btw, 2 år och 7 månader med hjärtis idag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0