Xperia x10 mini

En sån ska jag köpa direkt jag får lönen! :) Det är så konstigt att om man beställer från nätet så blir det billigare;p så konstigt. Aja, ska iaf fara till Elgiganten och kolla när jag får lön så kanske man tar med sig en sån hem;) heh!




Men iaf, idag har jag väl inte gjort så mycket. Sov ut till 2 iaf, tror det var kring 3 till och med! Aja, här har ni nå bilder på mina ben, har fixat till dom så man ser hur dom verkligen ser ut. Jag får inte ens ta med benet på martins ben för han tycker att det är äckligt, jag menar, mygg och knottbett dom smittar ju inte direkt av sig, eller hur? hah. Han är så söt.







Tänk på att dom är typ 2 dagar gamla nu också, har på vaden och baki på låren hur mycket som helst också, bara det vänstra smalbenet (på framsidan som ni ser) räknade jag det till 67 st. 67 ST! Fast dom på knäna har börjat fara bort nu. Gissa om det kliar? Ni vill seriöst inte veta hur mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0