Torsdag, betyder......

Eclipse ;)!

Fan äntligen liksom! Dock jobbar man ju men vi kanske får sluta tidigare, typ kring 5 halv 6? Beror helt på hur mycket kunder åde de är. Nu idag skulle vi ändå bara sitta i receptionen när han skulle guida några personer igenom hela och visa hur det är osv. Martin skjutsar mig till jobbet :)♥ Och jag måste stanna och köpa en Billys eller nå för jag har inte ätit nån lunch, så det blir två billys på lunchen vid 3-4?;) hah, sen får jag väl dra till mamma och käka nå middag där innan jag drar hem igen. Eller så köper jag nå på frasses eller nå.

Aja, det löööööööser sig. Nu ska jag föra över lite mer pengar för har en känsla att pengarna jag har på mig nu inte kommer att räcka ;\  Nåja, vi hörs ikväll när jag kommit hem från bion osv. Men ska diska oså också, så vi ser om det blir ikväll eller imorgon.

EN dag kvar, innan sommarlovet börjar, HÄRLIGT! :)



Trött sej, som inte bor med oss nå mer =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0