Eclipse 1 juli 2010

Åh vad bra den var! Skrattade jätte mycket och jag älskade den. Men dom sista 2 filmerna kommer bli mycket bättre!!:) Fighten var awesome! Håller på att ladda ner filmen nu, dock med engelsk text, men man har ju vg i engelska så man förstår allting ändå lika bra som svenska!

Efter bion så gick jag ner till området med rebecca och frida och sen blev jag less så drog mig hemåt. Förde över pengar till martin och nu sitter jag här. Reklamen om Eclipse går hela tiden så vill verkligen se den igen, de går ganska fort att ladda ner den så jag hoppas att den är klar innan 12 iaf.

så blir väl att se den en gång till och sen sova! Får se om vi skulle ut till byn imorgon innan jag jobbar å fira Isak som fyller år på lördag kl 00.00! Egentligen fyller han på söndag. men han kommer nog bli firad ganska rejält på lördag kan jag då säga :)

Nåja, tv nu sen får vi se om filmen är klar innan 12. Om den inte blir de, så ser jag väl den på lördag eller söndag :)



Jacob blir bara snyggare och snyggare för varje film.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0