Don't hold back, don't give up

TJA

Sitter i soffan just nu, när martin slutade idag så drog vi och hämtade hans mormor och sen iväg till skogså. Vi vann inte ett skit, jävla fan. Var nära hela tiden men icket! När vi var i stan igen så for vi till min mamma, käkade lite och sen åkte vi hem. Har sett lite av I, Robot men martin somnade för han ska jobba kl 06.00 så jag klev upp och nu ska jag slå på en film. Vet inte riktigt vad det blir men får se.

Sen ska väl jag också sova. Börjar bli trött så om jag somnar så sover jag i soffan ;) heh! Aja, imorgon är det onsdag(?) så ska väl förhoppningsvis inte göra så mycket.

Vill ha lön så man kan köpa nån jävla hårfärg sen är det färdigt med färgning på ett tag framöver. Ska även boka tid för klippning oså också, så man får bort alla slitna toppar.

Nåja, hörs väl när jag vaknat senare idag, kring 12-1-2 kanske ;) heh! Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0