Byn

I fredags drog jag och martin till byn. Kom dit och då var det sent så vi drog till Jonni och Lisa och killarna drack lite då. Sen på lördag när vi vaknade så målade vi ena sidan på huset!

Sen så efter det for vi till gunnars, kollade på alla som spelade brännboll och sen fick vi skjuts till Jonni och Lisa, tog nån öl och sen for vi till lassbypuben. Hängde där tills det stängde och sen gick vi typ från lassbyn till gunnars och sen fick vi skjuts hem till överstbyn.

Slocknade kanske kring halv 4-4 och vaknade halv 12 av att det var för varmt. Sen målade vi lite igen och sen efter 6 for vi hemåt!

Bra att jag har ca 67 myggbett/knottbett på BARA smalbenet, har inte orkat räkna dom än, ska ta en bild och sen lägga upp så ska ni få se. FYFAN säger jag bara. Ser ut som om jag har fått en allergisk reaktion eller nå, men det är ju inte det. Var ute i regnet med 99999999999999999999999999999999 mygg och knott på brännbollsyran.

Hörs . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0