Broken

Kattungar är inte så jävla söta när dom hever ner ALLTING, då menar jag ALLTING, alla blomvasar med vatten i, hever sönder telefonjacket (använder det dock inte), Hänger i gardinerna och ramlar ner i toaletten, så får jag skiten för det, av kattmamma! Jävla helvete. Så mitt jävla ben är bara rispor och bitmärken för att jag bara skulle hjälpa en av dom upp ur toan, thanks..
Aja, nu har jag iaf torkat upp säkert 10 liter vatten i köket, för först hever dom sönder den snyggaste vasen ever, som jag fick av mamma. och sen när jag gjort klart det, sätter blomman i en annan vas, ni tror inte dom också hever ner den? Jäkla katter.
Aja, nog klagat på dom. Ska se Criminal minds nu och efter det får jag se vad jag gör. Vaknade ju som sagt 3 idag så vet inte om jag kommer somna förens typ på länge.
Happ. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0