5 juli 2010

Tja
Vaknade kring 3 idag, martin kom in och sa att jag kanske ska kliva upp? Var ändå uppe till 4 inatt så. Vet inte alls vad jag gjorde, tror jag sökte efter nå på internet men men.. Iaf så nu ska jag väl inte göra så mycket, tror det blir lite käk i kistan sen får jag se vad jag gör. Har typ INGA pengar kvar. Och lönen kommer på typ 25 dagar :) NICE?! Näe!
Tur att jag har 500kr i min spargris hemma hos mamma, tror jag? Fick 1000kr av farmor i julas, så har sparat 500 :) *stolt tjej* heh!
Aja, nu blir det makaroner å typ nå till, ska kolla vad vi har i fryyyyysen! Martin har farit och jobbat, han ska till kiruna och sen sova där över natten, så han kommer väl hem imorgon kring 4 på dan.
Undrar vad man ska göra idag? Nåja, det får jag tänka på medans jag gör mat. Hejdo!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Ta hemskt gärna del av min frågestund och ställ dina frågor om KOST & TRÄNING! Alla frågor besvaras så fort som möjligt och på bästa sätt! :)



//Candy önskar en fortsatt trevlig dag!

2010-07-05 @ 16:09:27
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0