4 juli 2010

Usas national dag och Isaks 18 års dag, grattis! :)

Vaknade för några minuter sen, är trött som attans men ska upp och jobba så lika bra att inte se för borta ut.. Igår blev det en tidig kväll. Gick hem med martin efter 12 iaf.

Såg nån film och sen blev jag för trött, så jag var tvungen att sova. Sen kring halv 9 drog martin å jobba så nu sitter jag här och gör nada. födelsedagsbarnet ligger i ena soffan här i våran lägga. Blev säkert en lååång natt för han ;) (min pojkväns lillebror är det alltså som fyller år)

Aja, kan berätta snabbt om helgen.

Fredag så började vi kring 8 hos annie, men drog inte ut förens 11 typ, åkte en karusell och jag trodde jag skulle dö, mitt hjärta låg i halsen och jag kunde inte säga nå, satt bara där och snurrade typ. hah! Sen iaf så skulle dom gå tillbaka till annie och så, så jag följde med och bytte byxor, det blev för kallt med piratbrallor eller vad de nu är. Så sen gick vi tillbaka å hade kul. Gick hem efter 2 nån gång, då martin sakna mig för mycket ;)


Jaaajaa, men nu ska jag göra nå mackor för jag håller på att dö av hunger. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0