Trååk.

Namn: ellen johansson

Födelsedag:
1 april 1993

Hemstad: boden ;)
Ögonfärg:
gröna
Hårfärg:
mörkbrunt =)
Stjärntecken:
vädur
Skostorlek:
36-37
Är dina föräldrar skilda?
jepp
Skor i dag:
mina uggs när jag var å sola
Mål för året:
att det ska bli bättre än 09?
Det första du tänker på när du vaknar: om det är skola så suckar jag, annars äre bara å kliva upp den tid man känner före..
Piercings:
öronen :)
Tatueringar:
nej, men snart så ;)
Namn på barn:
det finns ju så jäkla många..
Vad vill du bli när du blir gammal?:
pensionär?
Drömjobbet:
typ psykolog eller något annat med människor.
Favoritmat: -

Sport:
HOCKEY, handboll och fotboll, men har slutat med handboll och fotboll ;p
Glass:
jordgubbsorbe
Godis:
choklad och lakrits
Låt: -

Helgdag:
vänner, pojkvän och fest/mys.
Årstid:
sommar

Senast du...

Skrattade? bara några minuter sen av ett sms ;p
Grät?
hm, nyår.
Kollade på film?
igår kväll
Drog ett skämt?
haha igår
Sjöng en sång?
nu

Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? bilar och en lekpark täckt av snö.
Lyssnar du på musik nu?
jiess =)
Vad har du på dig?
jeans, tjocktröja och ett linne. + strumpor och underkläder ofc.
Vad är det på din musmatta?
har ingen nu men annars är den svart.

Har du...

Blivit kallad hora? jepp =)
Ljugit om din ålder?
haha ja ;D så idiotiskt ;p
Bråkat utan anledning?
nej;p eller kanske?


Druckit alkohol? jo

Rökt?

Shoppat? nja, inga kläder?

Skejtat? haha nä, senast jag stod på en sån var jag typ 9?

Bakat? läääängesen

Motionerat? har gått fram och tillbaks från martin i 2 veckor typ. trappor osv, har småsprungit för att hålla värmen.

Solat? nej =) första gången idag

Haft sex? jepp

Pussats med någon? ja :) hjärtat mitt (L)

Pratat i telefonen mera än i 60min? nej ;p


Vem..

Kan du lita på? ja, annie och martin.

Vet allt om dig? martin ;p

Längar du efter? annie :)

 

haha, har så gryyymt tråkigt. Men ska nog dra över till martin och köpa någonting på vägen dit. Nuts ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0