Tisdag

En tråkig sådan, jepp.

Vaknade vid halv 9 av att martin puttade i mig och sa att alarmet ringde, så jag skrek att han skulle va tyst och somnade om, sen vaknade jag iaf 5 min efter det. Klev upp och gjorde mig iordning, gick till skolan sen.

Valde helt jävla fel dag att ha en tunn jacka. Bara för det så kommer det va svin varmt imorgon och då kommer jag råka ta min tjocka vinter jacka. Aja, tar den iaf, men tar ingen tjock tröja under som jag brukar. Har inte alls så mycket mer att säga. Första veckan är ju inte slut än.. Men det blir nog inte intressantare än såhär.

Ska hoppa i duschen nu och sen kommer väl mamma så ska vi äta middag och sen blir det lugnt i sängen med datorn och New Moon än en gång ;) Love it! Sen måste jag linda min tå, har fortf. svin as jävla ont i den. Aja, nu ska jag sluta klaga och ta en dusch :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0