Tisdag

Heeey =)

Kom hem för en halvtimme sen typ. Har inte gjort alls för mycket idag. Hade en lektion och det var matte, sen satt jag bara på skolan och gjorde mest ingenting.. Har inte så mycket att skriva. Har några bilder sen skolan också, vilket är ovanligt. Men eftersom vi inte hade nå att göra från halv 12 till 2 så sysselsatte vi oss med att ta bilder, ni vet 4-irad sådär? haha jag skratta så jäääkla mycket ;) Dock lägger jag inte ut dom här! :)



Började dagen med matte, uuuurtrist men jag kan det! :)

Sen här kommer nå söta bilder på cicci och isak;) hah!





Hah, hade verkligen svintrist! Aja, nu blir det inget mer bloggande för min del, kyss å hej!



Kommentarer
Postat av: ceciliaaf

haha, men något ful bild : D

2010-01-20 @ 15:45:15
URL: http://ceciliaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0