Söndag

Fredag:
Kom till byn vid 5 tiden. Maten var klar precis när vi kom så vi satte oss och åt. Efter det gjorde vi väl inte alls så mycket. Åt lite nötter osv på kvällen till en bra film.

Lördag:
Vaknade lite sent, klev upp och gormade på. Drog till martins farmor med mariana med fyrhjulingen ;) Niiice! Var där, fikade och så. Sen ringde Isak och han hade kört fast med skotern så vi var tvungna att fara hem med fyrhjulingen till micke som for iväg och hjälpte Isak. Vi gick iaf in och gjorde nå hamburgare och sen vid 4 tiden bestämde vi oss (jag, frida, mariana och martin) att fara till vedatjärn och vi var där 2-3 timmar och snackade och grillade korv osv. :) Mys! Sen vid halv 8 kom vi hem och då spelade vi spel, eller kort. 7, finns i sjön, skittunnan osv. Kul! Såg även Benknäckargänget på 3an 21.25 igår kväll, efter det gick jag och la mig.

Söndag:
Vaknade vid 11 idag, klev upp och satt i köket med mariana och martin. Martins farfar kom en sväng och fikade och jag har hunnit duscha och så. Mathilda fyller eller har fyllt år i veckan typ, så hon och hennes kille ska komma och äta middag och fika hära idag.

Aja, har inte så mycket mer att säga, men nu ska jag gå och dricka nå vatten, är jätte törstig! Nåja, hörs ikväll när jag är hemma. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0