Söndag.

Hello.

Har precis ätit middag, palt. Oskar och anneli var hit och åt också. Nu sitter jag och gör mest ingenting, funderar på att byta om, föra över lite pengar och sen gå över till martin. Ska på stan en sväng imorgon om det inte är så förbannat kallt.

Ännu en ny skolvecka väntar och vi har ett matteprov i veckan, svinkul! Men det är ekvationer så jag hoppas innerligt att jag klarar det. För det är ju så sjukt enkelt i matteboken men klarar jag inte det på provet så skiter jag i matten. Jag ser till att klara den på låååååång sikt. Typ 3an eller nå, fan vad less jag skulle bli. Nåja, nu ska jag byta om, ringa till martin och sen dra dit. Kanske blir det nå nötter ikväll. Får se om jag orkar köpa något.


Aja, har inte nå mer att säga. Kanske drar förbi pappa imorgon också, men då blir det väl på kvällen, vet inte när han slutar jobbet eller så. Pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0