New Moon

igen :)

Brukar spela över dom där ledsna scenerna när Edward säger att han ska ge sig av utan henne osv. Så spolar tills hon är med Jacob osv =) Smart man är ;)

Gick iaf över till martin, så satans kallt det var med bara skinnjacka, tror det blir vinterjackan imorgon trots allt! Hämta iaf min iCurl och pratade lite, gubben är fortf. sjuk :( Sov ju där igår men jag blev förkyld direkt även fast han inte ens var i närheten av mig, han låg i soffan hela natten medans jag låg och sov i sängen.. Men men, ska iaf sova hemma några dagar fram över. Tror det blir bäst så, för att vi har en tendens att smitta varandra tillbaks hela tiden så ingen av oss blir friska! Men till helgen tror jag att vi skulle till byn, så då blir det att sova hemma tills dess, hoppas gubben blivit bättre för jag orkar inte sitta i Boden en helg till. Nog för att därute är långt ifrån stan osv, men man har ingen stress i hela kroppen, man kan bara ligga i soffan, se på film osv utan att oroa sig över någonting annat. T.ex hemma så oroar jag mig att "varför for jag inte ut?" "varför gjorde jag inte så" osv.

Aja, nu ska jag iaf slå på New Moon på datorn och se den, sen sova. Mamma skjutsar mig till skolan imorgon ;) Slipper gå för första gången iår :D Har inte fått skjuts av henne någonstans. Näe, Puss på er.



Orkade inte leta efter omslaget till filmen, så alla vampyrer inklusive Bella fick va med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0