Näst sista dagen

Snart är v.4 över! då är det bara 8 veckor kvar då =)

Skoldagen gick ovanligt fort och efter skolan ringde martin en signal och jag ringde upp så kom han å hämta mig, skulle hem till mig men han drog å skjutsa adam. Så han kommer väl snart :) Får se vad vi ska göra.

Jag måste iaf plugga lite matte för har komletteringsuppgifter imorgon sista lektionen. Och det ska jag fan klara, annars lägger jag ner matten och satsar på att hinna klart den innan jag går ut skolan. Det är ju sjukt hur jävla dålig jag är i matte, kanske drar jag till pappa och ber han hjälpa mig, han hade ju typ en 5a i matte. När han gick i skolan hade dom ju betyg på 1-5 skala. Så hade han 5 i matte, jävla tuuuris. Varför kunde inte jag ärvt hans matte-hjärna?

Aja, nu ska jag se lite tv och kolla i matteboken lite, medans jag är ensam här. Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0