Körkurs

bokad!

Den 25 februari 17.30 ska jag gå den där kursen, det var fan på tiden tycker jag. Frågade martin idag om jag fick köra hans bil en bit, nejnej, inte det.. Han frågade också när jag skulle ta dendär kursen, så när jag kom hem tyckte jag att det var dags att börja ta tag i grejer. Så jag bokade en tid med mamma så hon slutar kl 5 typ? så äter vi nå och efter det så drar vi på dendär kursen. Sen är det bara å gaaausa ;)

Nämen, har inte så mycket för mig nu, ska ta lite pengar från mamma (a) sen ska jag gå till martin. Blir en macka imorgon. Eller vi får se. Kanske att jag äter äckelmaten som serverar, men då ska de fanimig va någon sås. UUSCH det är så äckligt att äta torr mat. Värre finns fan inte.

Har iaf kommit fram till att jag ska äga en Dodge, någon gång under mitt liv ska jag äga en. Och den ska va så jäääävla snygg, men dock drar den här röda 8,3 liter milen, så det är väl nån tusenlapp bara att fara till luleå och tillbaks, haha perfa! ;)



sen är ju dodge magnum (ej bild) också jävla snygga, men jag vill ha en med flak, eller en maffig en!



ska nog dra till Umeå när jag har tillräckligt med pengar och köpa en snygg jävla bil. Fanns massa snygga när vi var där, jag martin, isak och micke. När micke skulle byta sin dodge ram (tror jag?) till en cadillac, åh gud, jag trodde jag var i himmelriket. Jag ska FAN DIT OCH KÖPA MIG EN SNYGG BIL INNAN JAG ÄR 40!

Kommentarer
Postat av: frida

haha sweet, tack för tipset!

2010-01-17 @ 22:59:24
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0