Känner mig elak?

Haha, åh vad jag är elak. Hade jag varit bäst på att kryptera och koder osv. Så hade jag gjort att ingen kunde se min IP-adress och veta att det är jag som har lagt ut bilden. Men jag tror att jag kommer skicka runt den. HAH, åh fyfan. Så gåre när man tar kort med öppen mun ;) Not so clever..

Aja, näe, jag får se om jag orkar ta den smällen faktiskt;-p
Gubben smsa nyss och sa att han stannar hemma. Fan va jobbig han är, först ska han dit och sen inte. "Jag ringer dig" Jo visst, sen om han skulle ringa så ringer han kl 4 och säger "kom hit å sov". Gaaah, lika bra att dra dit på en gång. Men jag ska ju sola imorgon och drar jag dit är jag bara vaken as länge.. ÅH va jobbigt. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anna

haha :)

2010-01-09 @ 13:38:08
URL: http://tessoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0