Kallvind.

Usch så kallt det var imorse, kollade på termometern och såg att det bara va -7, "inte så farligt"- tänkte jag.. Näe, när jag kom runt hörnet så blåste jag nästan bort av vinden. Fyfan så kallt det var att gå till skolan, för mamma tvättar min vinterjacka och den torkar inte snabbt, kanske kan ha den på torsdag om jag har tur!

Annars idag så gick tiden vääääldigt fort. Mådde lite illa där på slutet, har haft problem med magen så jag hoppas då fan inte att det kommer tillbaks! Gick iaf hem från skolan med emma och annie, snackade lite och sen stannade emma vid busshållsplatsen så jag och annie fortsatte gå, snackade en massa så tiden rann iväg, var hemma på typ 10-15 min bara! :) Awesome!

Ikväll blir det lite plugg sådär, hade nå uppgifter som ska göras till på måndag, så jag måste ta hem det imorgon, så jag hinner med det också, är så slö när det gäller att plugga. Men jag får det gjort iaf, sista minuten, alltid. En slarver är jag också, fan tror jag har tappat bort 3/5 papper vi redan fått, perfekt ellen, bra jobbat!


Aja, nu ska jag ta och värma mig litegrann med te och sen blir det dusch och sen plugg. Ska se lite tv också :)





Har också bytt mobil med rikard. Så nu har han min sony ericsson w508 så har jag denna:



Får helt enkelt se när han vill ha tillbaks den. Men jag vill då inte byta än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0