Johan Falk

Hejhej =)

Sitter just nu å väntar på att mamma ska föra över pengar, ska till konsum å köpa nå nötter osv. Ska se Johan Falk - National target ikväll kl 21! Den är ju ändå bara till 23.15 så :) Man hinner ju sova några timmar innan man ska upp till skolan igen :)

Har en uppgift som ska vara inne imorgon men har jag med mig boken hem? Näe, jävla åh. Aja, sen har vi nån redovisning i Adm också, sviiin kul. Jag har papprena och jag har inte tränat alls. Kanske ska kolla igenom det iaf, Rebecca skriver lite skrivstil sådär så ska försöka se vad det står :) Men det ska nog gå bra.

aaaaaaja, har inte alls nå mer att säga. Nu blir det att ringa ett samtal å sen film =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0