Independence day

Godkväll! :)
Idag vaknade jag kl halv 4. Klev upp och så ringde mamma mig, hon var i luleå och handlade. Så jag drog på mig kläder och sen såg jag på tv ett tag, väckte martin gjorde jag med ;)

När jag kom hem så började vi med maten, enchiladas med kyckling, åh gud så mums det var! När vi ätit satt vi och diskuterade, för mamma lovade att skjutsa mig till suntan så jag kunde sola, men lars skulle ändå hämta nå åt joel så han hämta mig och skjutsa mig, tack! :)



Och just nu stinker jag massa äcklig solgrejs. Huvva! Ska hoppa in i duschen snart och sen får jag se om jag drar mig till martin och ser på Independence day med Will Smith som går ikväll 21.25 på kanal 3 ;)




Yä, nu ska jag gå och duscha. Fårse om jag drar till martin eller int. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0