Hollywood gigolo

det sitter jag och ser på nu, eller ja, det är paus =)
Har hunnit vara ute med hunden, satt på en ansiktsmask och nu så sitter jag här. Blir att sova hemma ikväll och imorgon drar vi troligast till byn, då tar jag med mig min dator!

Åh vad jag längtar tills jag fyller 18 =( värsta åldern är 17, man får köra moppe, men det slutade jag med när jag fyllde 16, och så är det ETT helt jävla år tills man fyller 18, åh det suger. Men jag kan bara tänka mig, om ett år och exakt 9 veckor och 4 dagar så fyller jag 18, och det är på en fredag, inte alla som fyller år en fredag va?;) haha!

Aja, nu börjar filmen om och jag ska se =) Hörs å synes.



hittade ingen annan bild, eller dom var små så man såg inte vad det stog. Men men =) De duger, nu får ni ju se både fram- och baksidan! :) haha puss


Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag fyller bara 17 iår "/

2010-01-23 @ 11:05:45
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0