Helg! :)

Direkt efter skolan så gick jag till coop, köpte mat och sen gick jag hem, ångra att jag inte tog bussen, men jag tänkte inte så långt.. Blev iaf fööör kallt så jag sprang in till martin och tog det lugnt där. Sen efter 20 min gick vi till mig. Hah, hans skägg (iaf det som växt ut sen han raka sig) blev vitt så han såg ut som en gammelgubbe ;) haha! Aja, när vi kom hem hit så gjorde vi inte så mycket låg och såg på tv och så, sen kom mamma och snackade lite sen drog hon. Har diskat och plockat undan i köket. Det är konstigt men när jag har varit där är det alltid svinsnyggt efteråt och sen när mamma är här ligger det grejjer över allt. Aja :) man är ju bättre på att städa när man nu orkar ;)

Martin drog och jag stannade hemma för jag var tvungen att duscha, så jag hoppade in i duschen direkt han farit, har inte bytt om än så sitter nu i morgonrock och handduk på huvet. Ska torka håret och sen bara lägga mig i soffan å äta lite B&J. Martin kommer väl senare så då blir det att gå till honom och sova där sen. Han har ju fått en STOOOR dubbelsäng så man sover gott som fan! :) Har aldrig fått riktigt "sova ut" där så nu ska jag fan i mig göra det :)

Nej, nu har jag suttit här tillräckligt. Puss å hej, ta det lugnt nu tjejer, ni vet vilka jag menar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0